Společnost Bombadar spadá pod skupinu Gera Dovana, která je už od roku 2007 velkou rybou v pomyslném rybníku distribuce zážitkových dárkových poukazů. „Vedoucí pozice za hranicemi nám pomohla získat důležité poznatky o chování zákazníků, sebevědomí pro inovace během rychle se měnícího trhu a stát se silnou značkou,“ tvrdí CEO společnosti Ernestas Vasiliauskas a dodává: „Zakládáme si na uceleném systému všech zemí, které spolupracují a předávají si zkušenosti. Ty poté upravujeme na míru konkrétnímu trhu. Vstup do Česka podpoříme speciální B2B kampaní pro nové partnery.“
Ve čtyřech zemích najdete společnost pod různými jmény. Gera Dovana v Litvě, Super Prezenty v Polsku, Lieliska Davana v Lotyšsku a nyní Bombadar v Česku. „Po rozsáhlé analýze trhu jsme se rozhodli expandovat do České republiky a v minulém roce jsme oficiálně spustili web Bombadar. Laťka je pro nejmladší projekt nastavena vysoko. Věříme, že díky vybudovanému know-how na třech trzích a našemu týmu špičkových expertů v oboru, zdárně dosáhneme našich stanovených cílů,“ doplňuje Ernestas.
V sektoru prodeje zážitků je klíčem k obchodnímu úspěchu silná spolupráce s partnery. Proto Bombadar po vstupu na český trh přichází s B2B kampaní a novým partnerům nabízí šest měsíců spolupráce doslova za hubičku. Dosud byl proces s nulovými počátečními náklady a případné poplatky se účtovaly až za prodané služby partnera formou provize. Během této speciální akce získá každý nový partner, který začne spolupracovat s Bombadarem mezi 1. únorem a 30. červnem, automatickou 99% slevu na už zmíněnou provizi po dobu šesti měsíců spolupráce.
Bombadar už získal silné partnery, jako je H&M, Zalando, Tawan, Zámek Wichterle a další. Marketingové oddělení se stará o celkovou tvář společnosti Bombadar, stejně jako ctí individualitu jednotlivých značek pod jejich křídly. Mimo prodej zážitkových poukazů, společnost zřizuje a spravuje karty obchodních center, karty věrnostních programů a zajišťuje rezervační systém služeb.
„Cílem této kampaně je zaujmout partnery a povzbudit je, aby si partnerství s námi vyzkoušeli téměř zdarma. V České republice jsme nováčkem, ale máme dlouholeté zkušenosti na jiných trzích, kde jsme velmi úspěšní a stejnou důvěru si chceme vybudovat i zde. Čím více partnerů získáme, tím lepší sortiment budeme moci zákazníkům nabídnout a tím lepší prodeje partnerům ukážeme,“ dodává Ernestas. Mnohým také Bombadar rozšíří cílovou skupinu zákazníků o ty, co chtějí obdarovat druhé. Společnosti, které se chtějí stát partnery, mohou jednoduše vyplnit formulář, nebo společnost kontaktovat e-mailem a telefonicky.
Pište na e-mail partner@bombadar.cz nebo volejte na +420 601 591 979
Text je placenou propagací portálu Bombadar

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
