Ze čtvrtletníku Esence je dvouměsíčník

Titulní strana únorového vydání Esence

Titulní strana únorového vydání Esence

Lifestylový magazín Esence, který vychází jako samostatná příloha týdeníku Euro, mění původní čtvrtletní periodicitu a od začátku roku 2018 bude vycházet jako dvouměsíčník, šestkrát ročně, vždy v první polovině sudého měsíce, v nákladu 25.000 výtisků. Každé vydání magazínu Esence bude věnováno jednomu vybranému „čtenářsky a inzertně atraktivnímu“ tématu. Šéfredaktorkou magazínu je Kateřina Černá, novou inzertní manažerkou se stala Lenka Žilková.

„Teď 12. února vyjde Esence styl, kde čtenáři najdou doporučení, do kterého krejčovského salonu zajít nebo kde si nechat ušít boty na míru. Dubnová Esence se zaměří na zdraví, superpotraviny, sport a vše, co souvisí se srdcem. V červnové Esenci se bude možno dozvědět, kam cestovat za jídlem a které food festivaly stojí za návštěvu. Se srpnovou Esencí se čtenář připraví na podzimní módní sezonu a získá inspiraci, jak se v tomto období obléknout a být in. Říjnová Esence bude prezentovat luxus a vše, co k němu patří – hodinky, exkluzivní šperky, skvělé pití, doutníky a sportovní vozy. Prosincová Esence bude ve znamení Vánoc,“ přibližuje Mladá fronta.

Sdílejte