Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Zeman: kandiduju také kvůli českým médiím

„Jedním z podstatných důvodů, proč jsem se rozhodl [znovu] kandidovat, byla česká média. Každý jejich útok ve mně vzbudil touhu kandidovat znovu,“ řekl prezident Miloš Zeman, když ohlásil, že post napřesrok bude obhajovat. „Nebudu se účastnit žádných televizních ani rozhlasových diskusí,“ předsevzal si přitom. Chytré. Má už totiž své pravidelné vlnky v klíčových médiích: na webu Blesku, na rádiu Frekvence 1 a od příštího týdne v televizi Barrandov.