Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Zenith už není Optimedia, zavádí přístup ROI+

Mediální agentura po patnácti letech rozšiřuje své pojetí komunikačních služeb pro klienty.

Mediální agentura Zenith ze skupiny Publicis změnila s názvem, který už neobsahuje druhou část Optimedia, nové logo a rozšiřuje přístup ke komunikačnímu byznysu. V roce 2002 startovala ZenithOptimedia s podtitulem The ROI Agency jako agentura zaměřená na návratnost investic. Přístup představený teď v roce 2017 nazývá ROI+ a chce jím “řešit výzvy v podnikání prostřednictvím pokročilých komunikačních modelů”. “Slučujeme data, technologie a vynikající odborníky, abychom pátrali po nových příležitostech, řešili složité výzvy a rozšiřovali byznys našich klientů,” zní nový cíl.

Nová vizuální identita Zenithu

Nová vizuální identita Zenithu

Nový přístup ROI+ popisuje agentura pomocí tří klíčových aspektů: “První z nich je vytváření dlouhodobých strategií (‘upstream’) za účelem zajistit větší návratnost investic prostřednictvím transformace byznysu. Druhou je zaměření se na cestu nákupního rozhodování v její úplnosti, s cílem navržení personalizovaných sdělení se širokým pokrytím. Třetí z nich je maximalizace efektivity strategií zaměřených na přímou podporu prodeje (‘downstream’) prostřednictvím automatizačních technologií, jako je třeba machine learning.”

Globální web Zenithu, který se dlouhodobě specializuje na práci s mediálními daty a předpovědi výdajů na reklamu, obsahuje v nové podobě sekci Global Intelligence. V ní schraňuje právě veškerá data a z nich plynoucí informace.