Mediální agentura Zenith ze skupiny Publicis změnila s názvem, který už neobsahuje druhou část Optimedia, nové logo a rozšiřuje přístup ke komunikačnímu byznysu. V roce 2002 startovala ZenithOptimedia s podtitulem The ROI Agency jako agentura zaměřená na návratnost investic. Přístup představený teď v roce 2017 nazývá ROI+ a chce jím „řešit výzvy v podnikání prostřednictvím pokročilých komunikačních modelů“. „Slučujeme data, technologie a vynikající odborníky, abychom pátrali po nových příležitostech, řešili složité výzvy a rozšiřovali byznys našich klientů,“ zní nový cíl.
Nový přístup ROI+ popisuje agentura pomocí tří klíčových aspektů: „První z nich je vytváření dlouhodobých strategií (‚upstream‘) za účelem zajistit větší návratnost investic prostřednictvím transformace byznysu. Druhou je zaměření se na cestu nákupního rozhodování v její úplnosti, s cílem navržení personalizovaných sdělení se širokým pokrytím. Třetí z nich je maximalizace efektivity strategií zaměřených na přímou podporu prodeje (‚downstream‘) prostřednictvím automatizačních technologií, jako je třeba machine learning.“
Globální web Zenithu, který se dlouhodobě specializuje na práci s mediálními daty a předpovědi výdajů na reklamu, obsahuje v nové podobě sekci Global Intelligence. V ní schraňuje právě veškerá data a z nich plynoucí informace.