Nejrychleji rostoucím mediálním trhem je v posledních letech Čína, která je v objemu reklamních investic v současné době na třetí pozici za USA a Japonskem. Odhaduje to mediální agentura ZenithOptimedia.
Předpovídá, že už v roce 2014 budou reklamní investice v Číně v téže výši jako v Japonsku, které si dosud drželo značný náskok. Spojené státy americké si první pozici na trhu s největším objemem reklamních prostředků budou držet, ale meziroční růst nebude tak razantní jako v Číně.
V roce 2014 by se v top 10 mělo ocitnout také Rusko, které z 10 největších reklamních trhů pravděpodobně vyřadí Jižní Koreu.
TOP 10 REKLAMNÍCH TRHŮ SVĚTA V milionech USD, počítáno průměrným kurzem roku 2010 |
|||||
2011 | reklamní výdaje | 2014 | reklamní výdaje | ||
1. | USA | 154 129 | 1. | USA | 173 629 |
2. | Japonsko | 45 358 | 2. | Japonsko | 48 825 |
3. | Čína | 30 920 | 3. | Čína | 48 078 |
4. | Německo | 24 441 | 4. | Německo | 26 348 |
5. | Velká Británie | 18 359 | 5. | Velká Británie | 20 214 |
6. | Brazílie | 16 012 | 6. | Brazílie | 19 930 |
7. | Francie | 12 910 | 7. | Francie | 13 806 |
8. | Austrálie | 11 417 | 8. | Austrálie | 12 696 |
9. | Kanada | 10 526 | 9. | Rusko | 12 415 |
10. | Jižní Korea | 9 809 | 10. | Kanada | 12 165 |
Zdroj dat: ZenithOptimedia |
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Tentokrát ani nikdo nekandidoval