Prodejce spotřebního zboží Zepter startuje na českém trhu vlastní e-shop. Nabízet v něm bude kosmetiku, hodinky, kuchyňské potřeby nebo potřeby pro úklid domácnosti. Zboží plánuje distribuovat prostřednictvím externího dopravce Geis ze skladu v Rudné u Prahy, který je zároveň zákaznickým centrem Zepteru. Doručovat slibuje do 5 dnů.
E-shop je integrovaný s věrnostním programem Club Live 100, registrovaní členové získají slevu do 30 % z každého nákupu a za doporučení dalších zákazníků do 10 % z hodnoty jejich prvního nákupu. E-shop se podle Kláry Šircové, koordinátorky projektů Zepter, vyvíjel přibližně rok.
Kromě nového prodejního kanálu uvádí Zepter na trh nové výrobky - hyperpolarizované světlo Bioptron, přístroj na světelnou terapii Medolight a kávovar Ze-Presso, který zpracuje stejnojmenné kapsle i kapsle od Nespressa.
Zepter také vytvořil dvě vlastní nové řady kosmetických produktů. Zepur Natural zahrnuje denní a noční krém, tělovou emulzi a krém na ruce, řada je hypoalergenní a určená pro suchou, citlivou a podrážděnou pleť. Řada Young Generation cílí na mladé a nabízí čistící krém, micelární vodu a pleťovou a tělovou emulzi.