Žilka Optik Studio je jediné ve střední Evropě, v němž byl nedávno otevřen tzv. shop in shop značky Alain Mikli. Brýle tohoto předního světového designéra zdobí obličeje známých osobností, herců a televizních hlasatelů. Brýle jsou určeny pro lidi, kteří řeší svůj vzhled a ví, že brýle jej značně ovlivňují.
Reklamní slogan „Nemorálně luxusní brýle“ záměrně provokuje. Jde o drahou designovou značku a platí se také za přesnost optometrického vyšetření, na základě kterého jsou čočky vyrobeny s přesností na desetinu dioptrie. Brýle se vyrábí v malých sériích speciální technologií, z materiálu který výrobce přísně tají. Základem je celulóza prokládaná několika vrstvami, které tvoří osobitý efekt.
Děj spotu, v němž hrají Jana Plodková a Tomáš Matonoha, je v duchu sloganu o luxusu a nemorálnosti. Aby to nebylo jednoduché, je děj promítán pozpátku a zpomaleně. O co ve spotu jde, se musí divák dovtípit a je tím více vtažen do děje.
Při natáčení bylo použito speciální rychloběžné kamery, která je schopná v plném HD rozlišení snímat až 1000 snímků za vteřinu. V reklamě se používá pro efekty jako zpomalené sypání ovoce do mléka. Použití pro klasické natáčení je ojedinělé.
Režisér Michael Baumbruck se ujal současně místa za kamerou, o střih se postaral Michal Lánský, produkčně jej zaštítila Savage Productions. Kreativa je dílem týmu agentury Wunderman.