Piráty iniciovaný bod čtvrteční schůze poslaneckého volebního výboru, týkající se sporu o reportáž Janka Kroupy o Agrofertu, oproti úterní schůzi příslušné senátní komise nové argumenty nepřinesl. Nad rámec známého řekl generální ředitel René Zavoral jen, že ve veřejnoprávním rádiu zruší část tabulkových míst a že kromě předžalobní výzvy od Agrofertu registruje rozhlas i další, rovněž na Kroupovu reportáž, a to z roku 2015. Reportér Kroupa se schůze neúčastnil.

Zisk reklamní agentury JCDecaux stoupl loni téměř o polovinu

JCDecaux je největší hráč na trhu venkovní reklamy na světě, stará se i o pražský městský mobiliář.

  • ČTK
  • 09. 03. 2011 13:44

Francouzské reklamní agentuře JCDecaux vzrostl v loňském roce provozní zisk o 42 procent na 555 milionů eur (13,5 miliardy Kč). Firmě podle dnešního prohlášení pomohl růst příjmů a snížení nákladů.

Konsolidované příjmy se loni díky obnovení zájmu o reklamu zvýšily o 22,5 procenta na 2,35 miliardy eur. Organické příjmy, tedy bez zahrnutí nových akvizic a vlivu změn směnných kurzů, stouply o 9,1 procenta. Čistý zisk vzrostl na 173,3 milionu eur z 24,5 milionu předloni.

Vysoký růst provozního zisku zaznamenaly všechny tři divize. V divizi pouliční reklamy zisk stoupl o 26 procent, v dopravních prostředcích o 107,6 procenta a v divizi billboardů o 68,7 procenta. Firma se rozhodla, že neobnoví výplatu dividend a raději si ponechá peníze na případné akvizice, napsala agentura Reuters.

JCDecaux je největší hráč na trhu venkovní reklamy na světě. Působí v 56 zemích a 3500 městech. Stará se také o pražský městský mobiliář.