Novým performance manažerem cenového srovnávače Heureka je od července Martin Zítek. V oddělení obchodu a marketingu povede tým specialistů na výkonnostní marketing. Jeho cílem bude rozvoj celkové strategie Heureky v rámci výkonnostního marketingu a také větší zaměření na automatizaci kampaní. Ve svém týmu povede 4 PPC specialisty. Dřív tým vedl Dan Blažek, který zároveň celý řídil marketing. Pozice performance manažera je nově vytvořená. Do Heureky se Zítek přesouvá z Mall Group, kde nastavoval kampaně a strategii výkonnostního marketingu pro zahraniční trhy skupiny. Zkušenosti s onlinem má i z agentury Inborn, kde se staral o kampaně Datartu či Moenty.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Sledujte nový rozhovor