V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Zítovou v čele zpráv Frekvence 1 střídá Procházka

Luboš Procházka

Luboš Procházka

Novým šéfredaktorem rádia Frekvence 1 je od února Luboš Procházka, který na stanici dosud pracoval jako redaktor. Zpravodajský tým jako zprávaři doplní Tomáš Mařas a Martin Benda z Českého rozhlasu. Mařas, který přišel z Českého rozhlasu Liberec, se stará o ranní zprávy, Benda z Českého rozhlasu Plus dostal denní směnu. Dosavadní šéfka zpravodajství Ivana Zítová se aktuálně posouvá na pozici projektové manažerky a bude mít na starosti zejména řízení všech procesů rádia.

Ivana Zítová

Ivana Zítová

Od února zařadila Frekvence 1 v odpoledním bloku krátké zprávy po půl hodinách, v časech 15.30, 16.30 a 17.30. Dosud bylo zpravodajství vždy pouze v celou. „Prodloužíme zpravodajské bloky, jeden speciální se objeví už v Ránu Frekvence 1. Zde máme nachystané právě Slovo šéfredaktora, kde bude Luboš Procházka posluchačům přinášet aktuální zprávy, komentáře a představí také, z jakého pohledu se budou redaktoři Frekvence 1 tématům věnovat,“ popisuje ředitel rádia Miroslav Škoda.

Frekvence 1, kterou společně s celým rozhlasovým domem Active (dřív Lagardere Active) patří pod Czech Media Invest Daniela Křetínského, prochází poslední dobou faceliftem - proměnila hudební skladbu, pak selfpromotion, hudební obaly a částečně i samotný program. Koncem loňska spustila image kampaň s claimem Zapni rádio, vypni starosti. V kampani bude pokračovat i na jaře. K tomu přidá projekt Frekvence 1 platí za Vás, v němž bude posluchačům proplácet jejich nákupy či útraty. Mezi podpůrné marketingové aktivity patří rovněž improvizované unplugged koncerty známých interpretů.