Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Živlíci z věrnostní kampaně Rossmannu učí děti, jak se chovat k planetě

Věrnostní kampaň Živlíci

Věrnostní kampaň Živlíci

Síť drogerií Rossmann spouští nový věrnostní program s názvem Živlíci. Má učit děti, jak se správně chovat k planetě Zemi a rozumně využívat jejích zdrojů. Celkem osm různých postaviček, které na sebe vzaly podobu přírodních živlů, má dětem zábavnou formou předat základní návyky jak neplýtvat papírem, šetřit energií, teplem, světlem a vodou nebo že je potřeba třídit odpad.

Za nákup v drogeriích mohou zákazníci sbírat body, za které si lze plyšové hračky pořídit. Za každých 100 Kč nákupu získá zákazník jeden bod, případné další extra body získá za nákup speciálně označených produktů. Při nasbírání 25 bodů si může zakoupit Živlíka dle vlastního výběru za cenu 49,90 Kč. Za 10 bodů nalepených na své kartě si může Živlíka pořídit za 149,90 Kč. Postavičky lze zakoupit  až do konce kampaně či vyprodání zásob i bez nasbíraných bodů za plnou cenu 399 Kč.

Kampaň potrvá do 24. prosince. Plyšové hračky bude možné vyzvednout ještě týden po jejím skončení, do 31. prosince.