
Finální verze titulní stránky prvního čísla Živnostenských listů
Internetový názorový magazín „nejen pro živnostníky“ Živnostenské listy, který funguje od letošního dubna, dostane v září tištěnou podobu. Stejnojmenný a stejně zaměřený měsíčník vyjde v rozsahu 80 stran, cena činí 59 Kč. Tisknout se bude v nákladu 20.000 kusů, a to pro plošnou distribuci a stánkový prodej. Předplatné na rok nabízí s 30% slevou.
Vydavatelem a provozovatelem webu je společnost Dialogum, jejímž akcionářem a ředitelem je Pavel Němeček, v minulosti pracoval například jako vedoucí oddělení marketingu televize Barrandov. Redakci šéfuje Kateřina Kotalová, donedávna PR manažerka televize Barrandov. Pracují s ní redaktorky Dagmar Klimovičová a Renata Lichtenegerová, manažerkou obchodu je Michaela Kahounová. „Nemusí vydělávat miliony, vlastnit výrobní haly, zaměstnávat stovky lidí a žít v metropolích, aby se dostali na obálku časopisu. Jsou často v nejzapadlejších koutech země, mají farmy, vinařství, vyrábí kde co a jejich životy by vydaly na román. O nich přece také stojí za to psát a číst,“ prohlašuje k obsahu a zaměření titulu Kotalová.

Živnostenské listy
Prvnímu číslu papírových Živnostenských listů předcházela pilotní tištěná vydání, která v měsících dubnu, květnu a červnu obdrželi vytipovaní podnikatelé a členové podnikatelských organizací zdarma v celkovém nákladu 36.000 kusů. Obsah tištěného měsíčníku budou tvořit profesní příběhy, rozhovory o úspěších a pádech podnikatelů a další témata, která tuto cílovku nejvíc zajímají. Příběhy úspěšných byznysmenů už přináší také tituly Forbes a MontyRich.
Na konci července byl dokončen redesign internetového magazínu, na podzim se má jeho obsah rozšířit o videa. V průběhu podzimu mají být Živnostenské listy v aplikaci dostupné pro mobilní zařízení iOS, už jsou pro Android.
Vydavatelství plánuje během letošního podzimu další tituly.