Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Živnostenské listy přecházejí z webu na papír

Názorový tištěný měsíčník bude stát 59 Kč, distribuován bude v nákladu 20.000 kusů.

Finální verze titulní stránky prvního čísla Živnostenských listů

Finální verze titulní stránky prvního čísla Živnostenských listů

 

Titulní obálka prvního čísla Živnostenských listů

Pracovní verze obálky prvního čísla Živnostenských listů

Internetový názorový magazín „nejen pro živnostníky“ Živnostenské listy, který funguje od letošního dubna, dostane v září tištěnou podobu. Stejnojmenný a stejně zaměřený měsíčník vyjde v rozsahu 80 stran, cena činí 59 Kč. Tisknout se bude v nákladu 20.000 kusů, a to pro plošnou distribuci a stánkový prodej. Předplatné na rok nabízí s 30% slevou.

Vydavatelem a provozovatelem webu je společnost Dialogum, jejímž akcionářem a ředitelem je Pavel Němeček, v minulosti pracoval například jako vedoucí oddělení marketingu televize Barrandov. Redakci šéfuje Kateřina Kotalová, donedávna PR manažerka televize Barrandov. Pracují s ní redaktorky Dagmar Klimovičová a Renata Lichtenegerová, manažerkou obchodu je Michaela Kahounová. „Nemusí vydělávat miliony, vlastnit výrobní haly, zaměstnávat stovky lidí a žít v metropolích, aby se dostali na obálku časopisu. Jsou často v nejzapadlejších koutech země, mají farmy, vinařství, vyrábí kde co a jejich životy by vydaly na román. O nich přece také stojí za to psát a číst,“ prohlašuje k obsahu a zaměření titulu Kotalová.

Živnostenské listy

Živnostenské listy

Prvnímu číslu papírových Živnostenských listů předcházela pilotní tištěná vydání, která v měsících dubnu, květnu a červnu obdrželi vytipovaní podnikatelé a členové podnikatelských organizací zdarma v celkovém nákladu 36.000 kusů. Obsah tištěného měsíčníku budou tvořit profesní příběhy, rozhovory o úspěších a pádech podnikatelů a další témata, která tuto cílovku nejvíc zajímají. Příběhy úspěšných byznysmenů už přináší také tituly Forbes a MontyRich.

Na konci července byl dokončen redesign internetového magazínu, na podzim se má jeho obsah rozšířit o videa. V průběhu podzimu mají být Živnostenské listy v aplikaci dostupné pro mobilní zařízení iOS, už jsou pro Android.

Vydavatelství plánuje během letošního podzimu další tituly.