Soutěž o nejlepší slogan Zlaté pero, kterou pro české reklamní textaře pořádá profesní klub Creative Copywriters Club (CCC), přijímá přihlášky do 12 hodin v úterý 19. června. Nemusí přitom jít o klasickou reklamu, podmínkou je pouze, aby měl autor snahu textem přesvědčit nebo jakkoli ovlivnit postoje veřejnosti. Nominovat soutěžní práci může kdokoli, kdo se cítí být osloven zajímavým textem ve veřejném prostoru. Přihlášku stačí zaslat na email zlate.pero@yahoo.com.
Vyhodnocení proběhne ve středu 20. června večer, v sídle agentury WMC Grey. Členy poroty jsou výhradně členové CCC - kreativci nadnárodní agentur, menších kreativních shopů i textaři na volné noze. Zlaté pero je mezi ostatními kreativními soutěžemi výjimečná v tom, že soutěžní práce většinou nepřihlašují sami tvůrci, ale ti, kteří se cítí být textem osloveni. Často se stává, že se až zpětně pátrá po autorovi oceněné práce.
Loni bodovaly práce pro T-Mobile, Kofolu nebo Rémy Cointreau, mezi dřívějšími vítězi najdeme i malé restaurace nebo do té doby neznámé značky.