Letošní soutěž kreativců do třiceti let Young Lions vyhlásila v pražském Impact Hubu vítěze druhé ze čtyř kategorií. Kategorii PR, letošní novinku národního kola soutěže, vyhrálo duo Přemysl Adamec z agentury Ogilvy PR a Anežka Svobodová ze Social@Ogilvy. Druhé místo patří týmu agentury Ogilvy ve složení Tereza Raidová a Václav Rambousek, třetí skončila dvojice Gita Jílková a Dita Vašíčková z Bison & Rose. Čestné uznání si odnášejí Alžběta Králová a Karel Komínek (IPM Consulting) a Jakub Křenek a Nicole Princlová (Creative Adison).
Zadáním, na jehož realizaci měly všechny dvoučlenné týmy den, bylo vytvořit kampaň pro Českou společnost paliativní medicíny.
Podívejte se na celý brief kategorie PR
Práce posuzovala porota, jejíž předsedkyní byla Gabriela Lungu z Wings Creative Leadership Lab a v níž zasedli také Alžběta Fridrichová (Adison), Dita Stejskalová (Ogilvy PR), Vladimír Bystrov (Bison & Rose) a Martin Frýdl (AC&C).
V kategorii Media, vyhlášené včera jako první, soutěžilo celkem 23 týmů, v kategorii Print 19 týmů, v kategorii Digital 18 a nová kategorie PR registrovala 14 soutěžících dvojic. Kategorie Marketers byla, stejně jako rok předtím, pro malý zájem zrušena. Soutěžící ve všech kategoriích si vyslechli zadání už v pátek 13. dubna, odevzdávali v sobotu. Jednotlivé kategorie se vyhlašují postupně až do čtvrtka, každý den jedna. Zítra se dozvíme vítěze Printu, pozítří v kategorii Digital. Vítězové všech sekcí opět dostanou možnost utkat se s výherci ostatních národních kol v červnu na festivalu Cannes Lions.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
