Zlato i stříbro za PR z Young Lions patří Ogilvy

Novou kategorii vyhrála dvojice Svobodová-Adamec, druzí byli Raidová s Rambouskem.

Letošní soutěž kreativců do třiceti let Young Lions vyhlásila v pražském Impact Hubu vítěze druhé ze čtyř kategorií. Kategorii PR, letošní novinku národního kola soutěže, vyhrálo duo Přemysl Adamec z agentury Ogilvy PR a Anežka Svobodová ze Social@Ogilvy. Druhé místo patří týmu agentury Ogilvy ve složení Tereza RaidováVáclav Rambousek, třetí skončila dvojice Gita JílkováDita Vašíčková z Bison & Rose. Čestné uznání si odnášejí Alžběta Králová a Karel Komínek (IPM Consulting) a Jakub KřenekNicole Princlová (Creative Adison).

Zlatí Anežka Svobodová a Přemysl Adamec

Zlatí Anežka Svobodová a Přemysl Adamec

Stříbrní

Stříbrní

Bronzové

Bronzové

Čestné uznání pro Creative Adison

Čestné uznání pro Creative Adison

Čestné uznání pro IPM Consulting

Čestné uznání pro IPM Consulting

Zadáním, na jehož realizaci měly všechny dvoučlenné týmy den, bylo vytvořit kampaň pro Českou společnost paliativní medicíny.

Práce posuzovala porota, jejíž předsedkyní byla Gabriela Lungu z Wings Creative Leadership Lab a v níž zasedli také Alžběta Fridrichová (Adison), Dita Stejskalová (Ogilvy PR), Vladimír Bystrov (Bison & Rose) a Martin Frýdl (AC&C).

Porota kategorie PR letošních Young Lions

Porota kategorie PR letošních Young Lions

V kategorii Media, vyhlášené včera jako první, soutěžilo celkem 23 týmů, v kategorii Print 19 týmů, v kategorii Digital 18 a nová kategorie PR registrovala 14 soutěžících dvojic. Kategorie Marketers byla, stejně jako rok předtím, pro malý zájem zrušena. Soutěžící ve všech kategoriích si vyslechli zadání už v pátek 13. dubna, odevzdávali v sobotu. Jednotlivé kategorie se vyhlašují postupně až do čtvrtka, každý den jedna. Zítra se dozvíme vítěze Printu, pozítří v kategorii Digital. Vítězové všech sekcí opět dostanou možnost utkat se s výherci ostatních národních kol v červnu na festivalu Cannes Lions.