Značka nealkoholického piva Zlatopramen z portfolia pivovarů Heineken na trh uvádí nealkoholický nápoj Radler herbal. Dostupný bude v příchutích citrón, bezový květ a máta nebo černý rybíz a levandule. Podle Heinekenu je hlavním benefitem Radleru Herbal, že neobsahuje žádný alkohol, zatímco konkurenční produkty, například Birell od Prazdroje, mají maximálně 0,5 % alkoholu.
Právě Plzeňský Prazdroj loni v září do prodeje uvedl obdobnou nealkoholickou novinku Birell Botanicals. Prodává se v příchutích bezový květ s tymiánem a citronem a zelený čaj s jasmínem a bergamotem. Obě jsou dostupné v plechovkách 400 ml za cenu zhruba 22 Kč.
Do prodeje se obě nové varianty nápoje dostanou koncem února. Prodávat se budou v půllitrových plechovkách, doporučená cena je 18,90 Kč. Kromě novinek je Zlatopramen Radler delší dobu dostupný v příchutích grep, citrón nebo pomeranč a zázvor. Obsahuje však 1,9 % alkoholu. Nealkoholická varianta byla zatím jen grepová, s maximálním 0,5 % alkoholu.
Uvedení Radleru herbal reaguje Heineken na rostoucí poptávku v segmentu nealkoholických piv a radlerů, stejně tak rostoucí spotřebu piva v plechovkách. „Tento segment představuje pro značku Zlatopramen velký potenciál růstu do budoucna, a proto jsme se rozhodli uvést na český trh unikátní produkt Radler herbal 0,0 % ve dvou příchutích. Konkurenční výhodou je nulový obsah alkoholu, takže se spotřebitel nemusí omezovat v žádné ze svých aktivit,“ uvedla marketingová manažerka Barbora Švecová, která má značku Zlatopramen na starosti.
Větší marketingovou podporu Zlatopramenu Radler herbal plánuje Heineken na květen a červen. V offtrade síti bude značka vidět hlavně formou paletového vystavení, wrapů, wobblerů a stojanů v místě prodeje. „Co se týká komunikační podpory, tak uvažujeme o TV sponzoringu, silné online kampani, out-of-home a nebude chybět printová podpora. Zároveň bude probíhat masivní sampling,“ sdělila Jana Austová Pikardová, která za pivovarnickou skupinu Heineken komunikuje.

Startuje ženská reklamní agentura Nuagencía

Kdy život platforem vstupuje do své druhé půlky
