
Zlatopramen Radler 0,0 % Tmavá višeň v půllitrové plechovce prodává za 18,90 Kč
Pivní značka Zlatopramen z portfolia skupiny Heineken s podzimem uvádí na trh novou příchuť – tmavou višeň. Nápoj má tmavou barvu, hořkosladkou chuť a nulový obsah alkoholu. Novinka se vyrábí z přírodních ingrediencí. Při výrobě se nepoužívají žádná umělá barviva, sladidla a konzervanty.
„Stejně jako u našich ostatních radlerů jsme v případě této varianty snížili množství cukru o 30 %. Obsahuje tak míň cukru než většina tradičních nealkoholických sycených nápojů,“ prohlásil manažer značky Pavel Geschmay.
Na pultech obchodů se Zlatopramen Radler 0,0 % objeví v plechovce o objemu 500 ml, a to za doporučenou cenu 18,90 Kč. Letos jde o druhý radler s novou příchutí. Na jaře na trh přišel Zlatopramen Radler 0,0 % Grapefruit & Rozmarýn.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit
