Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Zlatý středník 2012: nejlepší firemní časopis mají pivovar Bernard, AWD, Vodafone a brněnské VUT

Výsledky 11. ročníku soutěže firemních publikací Zlatý středník se vyhlašovaly v pražském Obecním domě.

Potřetí za tři roky si trofej pro nejlepší B2C časopis odnesl pivovarník Stanislav Bernard. Foto: Martin Kabát

Potřetí za tři roky si trofej pro nejlepší B2C časopis odnesl pivovarník Stanislav Bernard. Foto: Martin Kabát

Večerem provedli šéfka PR Klubu Kateřina Borovanská a šéfredaktor Médiáře Ondřej Aust. Foto: Martin Kabát

Večerem provedli šéfka PR Klubu Kateřina Borovanská a šéfredaktor Médiáře Ondřej Aust. Foto: Martin Kabát

Řadu cen si odneslo vydavatelství Boomerang Publishing, s rukama nad hlavou Martin Vymětal. Foto: Martin Kabát

Řadu cen si odneslo vydavatelství Boomerang Publishing, s rukama nad hlavou Martin Vymětal. Foto: Martin Kabát

Vítězové se i letos sešli ke skupinové fotografii. Foto: Martin Kabát

Vítězové se i letos sešli ke skupinové fotografii. Foto: Martin Kabát

Oborové sdružení PR Klub letos už pojedenácté ocenilo nejlepší firemní publikace určené k představení společnosti či značky. Výsledky se živě dozvěděli ti, kdo včera večer přišli do pražského Obecního domu.

Nejlepšími časopisy byly v soutěži Zlatý středník za rok 2012 vyhlášeny Ikona společnosti AWD, Bizzone vydávaný Vodafonem, Vlastní cestou humpoleckého pivovaru Bernard a Události VUT v Brně. Nejlepší interní noviny vydává OKD, pod názvem Horník.

Noviny Horník obhájily loňské i předloňské prvenství, potřetí za poslední tři roky bodoval také Bernard s Vlastní cestou, nejlepší výroční zprávu měla stejně jako předloni společnost Asekol.

Vedle hlavních kategorií porota předala také dvě zvláštní ocenění, za hodnocení efektivity a za inovaci. Zvláštní ocenění za inovaci si vysloužila Pivovarská revue od Heinekenu. Ocenění za efektivitu si převzala společnost ČEZ Prodej za publikaci Štáva.

Letos vůbec poprvé zařadil PR Klub také kategorii Appka roku, pro nejlepší firemní mobilní aplikaci. Trofej si odnesli zástupci firmy Blue88 za aplikaci EarnOnMe.

Do soutěže se přihlásilo celkem 127 publikací, online prezentací, newsletterů, textů a aplikací. Čtyři poroty z nich vybraly vítěze ve 13 kategoriích, přičemž ve čtyřech se rozhodly neudělit první ani druhé místo.

Výsledky Zlatého středníku 2012