Oborové sdružení PR Klub vyhlásilo 11. ročník soutěže firemních publikací, online prezentací, newsletterů a článků Zlatý středník, zhodnotit v něm hodlá práce z roku 2012. Hodnotit budou opět tři poroty: na tištěná média, elektronická média a texty. Přihlásit práce je letos možné online, přes web, a to do pátku 15. února 2013 včetně.
Nově je v soutěži rozdělená kategorie státní správy, a to na Nejlepší časopis státní, veřejné a neziskové sféry a Nejlepší noviny státní, veřejné a neziskové sféry. Do soutěže je možné se přihlásit v těchto kategoriích:
- Nejlepší interní časopis
- Nejlepší interní noviny
- Nejlepší B2B časopis
- Nejlepší B2C časopis
- Nejlepší firemní katalog
- Nejlepší firemní profil
- Nejlepší výroční zpráva
- Nejlepší časopis státní, veřejné a neziskové sféry
- Nejlepší noviny státní, veřejné a neziskové sféry
- Nejlepší firemní on-line prezentace
- Nejlepší elektronický zpravodaj (newsletter)
- Zlatá litera
Mimo soutěžní kategorie může porota stále udělovat zvláštní ocenění.
Soutěž hodnotí a oceňuje firemní periodické a neperiodické publikace určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům.