Firmy, neziskové organizace i vládní instituce mohou zabojovat o ocenění svých interních a externích médií v 17. ročníku oborové soutěže Zlatý středník. Firemní tištěné i online projekty, komunikační kampaně nebo aplikace budou posouzeny uznávanými odborníky z řad tiskových mluvčí, zástupců médií či PR agentur. Uzávěrka přihlášek je 15. února a vyhlášení vítězů proběhne 25. dubna letošního roku.
Soutěž Zlatý středník pořádá už od roku 2002 profesní organizace PR Klub. Letošní ročník nabídne celkem 18 soutěžních kategorií. V nich se utkají firemní interní i externí časopisy, noviny, katalogy, výroční zprávy, webové stránky, aplikace, sociální sítě, videoprezentace, newslettery nebo obsahové strategie. Přihlášku mohou podat firmy, neziskové organizace i vládní instituce do 15. února na www.zlatystrednik.cz/prihlaska.
„Motivací pro přihlašování firemních médií do soutěže není jen vyhrát prestižní ocenění Zlatý středník. Velká přidaná hodnota je v získání zpětné vazby od respektovaných odborníků na PR a marketingovou komunikaci a inspirace pro další práci,“ sdělila Lucie Mairychová, ředitelka PR Klubu.
Hodnocení odbornou porotou
Letošní porota složená z 38 profesionálů z oblasti PR a marketingové komunikace se zhostí hodnocení tištěných médií, elektronických a online médií, obsahových strategií a oborových periodik. „Je mi ctí být porotkyní Zlatého středníku, protože je to soutěž firemních periodik s nejdelší historií u nás a dobrou reputací. V porotě se mohu potkávat s kolegy z oboru a diskutovat s nimi o nových trendech v komunikaci. Věřím, že zpětná vazba od poroty pomáhá těm, kteří periodika tvoří a do soutěže je přihlašují,“ řekla Jitka Němečková, tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje.
Podívejte se na kompletní složení poroty
Organizátor soutěže, profesní sdružení PR Klub, připravuje pro všechny zájemce lednovou debatu s porotci letošního ročníku Zlatého středníku. Přihlašovatelé tak budou mít možnost zeptat se například na způsob hodnocení médií či na doporučení ke způsobu vyplnění přihlášky.
Soutěžní kategorie 17. ročníku Zlatého středníku
Tištěná média
- Nejlepší B2E časopis a noviny (interní media)
- Nejlepší B2C časopis a noviny
- Nejlepší B2B časopis a noviny
- Nejlepší G2C časopis a noviny (veřejná a statní správa)
- Nejlepší časopis a noviny neziskového sektoru
- Nejlepší firemní katalog / profil / jednorázové médium
- Nejlepší výroční zpráva
- Inovativní a netradiční forma firemní komunikace
Elektronická a online média
- Inovativní a netradiční formy firemní komunikace
- Nejlepší webové stránky a on-line aplikace
- Nejlepší profil na sociálních sítích
- Nejlepší firemní videoprezentace
- Nejlepší newsletter
Obsahová strategie
- Nejlepší obsahová strategie
Oborové kategorie
- Nejlepší periodikum v sektoru: Retail a FMCG
- Nejlepší periodikum v sektoru: Telekomunikace a IT
- Nejlepší periodikum v sektoru: Průmysl, strojírenství a energetika
- Nejlepší periodikum v sektoru: Bankovnictví a finance
Garantem a pořadatelem Zlatého středníku je oborová organizace PR Klub, která garantuje nezávislost celého klání. PR Klub je sdružením stovky profesionálů v oblasti PR a jeho cílem je podporovat profesní rozvoj členů i oboru. Pravidelně organizuje neformální setkání a vzdělávací akce určené k profesnímu rozvoji svých členů a zájemců o obor PR. Na trhu je už 21 let.