V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Zlatý středník 2018

PR Klub zve na vyhlášení 17. ročníku soutěže firemních online i tištěných médií

Vítězové Zlatého středníku 2017

Vítězové Zlatého středníku 2017

Tradiční soutěž firemních online i tištěných médií pořádá už posedmnácté oborová organizace PR Klub. Do letošního ročníku se přihlásilo 127 soutěžních projektů, které se utkají v 15 kategoriích a hodnotit je bude téměř čtyřicítka porotců.

Nejvyšší počet přihlášek stejně jako v loňském roce obdržela kategorie Nejlepší B2E časopis a noviny (interní média). Se stejným počtem se pak úspěšně zaplnila i kategorie Nejlepší firemní katalog / profil / jednorázové médium. Z online kategorií byl zájem zejména o kategorie Nejlepší webové stránky a online aplikace a Nejlepší profil na sociálních sítích.

Kromě 1. až 3. umístění může porota udělit také ocenění Top Rated nebo Rated či zvláštní ocenění. Výkonný výbor PR Klubu pak oceňuje vybraná média titulem Grand Prix, a to za grafickou stránku, obsahovou stránku a celkovou úroveň. Kromě ocenění přihlášených prací vyhlásíme také Osobnost PR Zlatého středníku.

Nenechte si ujít slavnostní vyhlášení 17. ročníku Zlatého středníku, které se bude konat 25. dubna 2019 od 19 hodin ve Vienna House Andel’s Prague, Stroupežnického 21, Praha 5.

Pozvánka na Zlatý středník

Pozvánka na Zlatý středník

Kromě oceňování vítězných projektů se můžete také těšit na výstavu všech přihlášených projektů, komentáře poroty k trendům, jakými se firemní média ubírají a na zábavný doprovodný program.