Tradiční soutěž firemních online i tištěných médií pořádá už posedmnácté oborová organizace PR Klub. Do letošního ročníku se přihlásilo 127 soutěžních projektů, které se utkají v 15 kategoriích a hodnotit je bude téměř čtyřicítka porotců.
Nejvyšší počet přihlášek stejně jako v loňském roce obdržela kategorie Nejlepší B2E časopis a noviny (interní média). Se stejným počtem se pak úspěšně zaplnila i kategorie Nejlepší firemní katalog / profil / jednorázové médium. Z online kategorií byl zájem zejména o kategorie Nejlepší webové stránky a online aplikace a Nejlepší profil na sociálních sítích.
Kromě 1. až 3. umístění může porota udělit také ocenění Top Rated nebo Rated či zvláštní ocenění. Výkonný výbor PR Klubu pak oceňuje vybraná média titulem Grand Prix, a to za grafickou stránku, obsahovou stránku a celkovou úroveň. Kromě ocenění přihlášených prací vyhlásíme také Osobnost PR Zlatého středníku.
Víc o kategoriích a porotě soutěže
Nenechte si ujít slavnostní vyhlášení 17. ročníku Zlatého středníku, které se bude konat 25. dubna 2019 od 19 hodin ve Vienna House Andel’s Prague, Stroupežnického 21, Praha 5.
Kupte si vstupenku na slavnostní vyhlášení
Kromě oceňování vítězných projektů se můžete také těšit na výstavu všech přihlášených projektů, komentáře poroty k trendům, jakými se firemní média ubírají a na zábavný doprovodný program.