Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Zlatý středník byl loni doják. Letošní uzávěrky za chvíli končí

Nejen Louskáčkem žije český piárista.

Na Zlatém středníku se každý rok schází podobná parta porotců a také ceny za nejlepší firemní periodikum jsou vždy velice podobné. Těžko očekávat, že tak fantastický počin, jakým je Čilichili, letos nic nezíská. Ale i mezi Boomerang Publishing, kteří se na firemní média specializují, a další firmy, které se tam už x let prsí se skvělými pracemi (Bernard – Vlastní cestou), se dá narvat.

Vítězové Zlatého středníku 2010. Foto: PR Klub

Vítězové Zlatého středníku 2010. Foto: PR Klub

Středníků mám asi pět a předávání je vždycky fantastické. Čekáme, až to skončí, abychom se mohli podívat do předsálí na výstavku těch časáků a publikací, které se umístily výš, než my.

Loni to bylo vcelku slušné, získali jsme s mým klientem po čtyřletém období druhých míst opět druhé, ale i první místo. Samozřejmě totální doják byl Gracián Svačina, ten novinář, který popsal, jak se dětský domov chystá na návštěvu první dámy Livie Klausové – to byla krásná aférka. Gracián si mě pak přidal do přátel na Facebooku a hlavně – pravil, že si mě pamatuje. Tak já vám nevím, jestli není náhodou sociální génius.

Jo a k tomu Čilichili – včera jsem si ve Vodafonu vzal jeho poslední vydání, je tam fantastický Facebook Tomáše Řepky (jako vrchol žánru vnímám Plochu Daniela Landy, kterou měli před pár lety). Ale co mě fascinuje je, že začali a vytrvali. Číst se to pořád dá, ale o tom byly popsány už celé stohy starého papíru.

Uzávěrka je 25. 2. 2012, přihláška pouhých 6000 Kč za jednu publikaci a samozřejmě platí, že s počtem přihlášek se zvyšuje počet úspěšných pokusů.