Zlatý středník: nejlepší agentura je This is Locco, nejvíc cen má Škoda Auto

Známe výsledky 19. ročníku soutěže firemních médií, tištěných i online. Nejlepší agenturou se stala slovenská This is Locco, osobností PR Simona Kijonková, talentem Jakub Splavec.

Agentura This is Locco oceněná jako nejlepší na Zlatém středníku

Agentura This is Locco oceněná jako nejlepší na Zlatém středníku

Devatenáctý ročník soutěže oceňující nejlepší PR a komunikační projekty zná své vítěze. Během slavnostního vyhlášení minulý čtvrtek v hotelu Vienna House Diplomat Prague v Praze si ti nejlepší převzali celkem 88 ocenění dohromady ve 32 kategoriích. Podruhé se zúčastnili i přihlašovatelé ze Slovenska, a konkrétně tamější agentura This is Locco získala za virtuální influencerku Bejby Blue pro Tatra banku nejen prvenství v oborových kategoriích Využití sociálních sítí a influencer marketing a Finanční služby, ale hlavně Grand Prix pro nejlepší agenturu.

Alžběta Plívová přebírá Grand Prix za Nejlepší covid projekt

Alžběta Plívová přebírá Grand Prix za Nejlepší covid projekt

Simona Kijonková přebírá ocenění Osobnost PR

Simona Kijonková přebírá ocenění Osobnost PR

Jakub Splavec přebírá ocenění Talent

Jakub Splavec přebírá ocenění Talent

Další tři Grand Prix mají Česká televize za vzdělávací webový portál ČT Edu coby nejlepší covid projekt, dále Simona Kijonková v kategorii Osobnost PR a Jakub Splavec v kategorii Talent. Kijonková byla osobností oboru zvolena „za dlouhodobé úspěšné budování značky Zásilkovna a za otevřenou a efektivní komunikaci, která byla společnosti oporou zejména během náročné pandemické situace“. Talent Splavec zase díky své agenturní praxi publikuje v médiích, pracuje na osvětě oboru PR a nárazově přednáší na středních a vysokých školách, přičemž v současnosti působí jako strategický poradce především nové vlny českých politiků.

Nejvíc ocenění si odnesla společnost Škoda Auto, podobně jako loni.

Přihlášené projekty hodnotilo 15 porot složených z téměř stovky odborníků na PR a komunikaci, marketing, grafiku a expertů dalších přidružených disciplín. Zlatý středník každoročně pořádá oborová organizace PR Klub sdružující víc než 270 profesionálů z oblasti public relations a komunikace.