Náš newsletter se po letní pauze vrací od začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Zlatý středník: nejlepší agenturou je Fleishman Hillard, talentem Soukeník

Známe výsledky 18. ročníku soutěže firemních médií, tištěných i online. Nejlepší agenturou se stala Fleishman Hillard, osobností PR Bohuslav Bohuněk, talentem Štěpán Soukeník.

Pavel Vlček, předseda PR klubu, předává ocenění Nejlepší agentuře FleishamnHillard za projekt České děti v kybersvětě

Pavel Vlček, předseda PR klubu, předává ocenění Nejlepší agentuře FleishamnHillard za projekt České děti v kybersvětě

Osmnáctý ročník soutěže oceňující nejlepší PR a komunikační projekty zná své vítěze. Během slavnostního vyhlášení v Empire Hall Slovanského domu v Praze si ti nejlepší převzali celkem 96 ocenění. Poprvé se zúčastnili i přihlašovatelé ze Slovenska, kteří se na vítězných pozicích umístili celkem osmnáctkrát.

Nejvíc ocenění si odnesly společnosti Plzeňský Prazdroj, O2 Czech Republic a Škoda Auto. Ve Zlatém středníku se letos sešlo rekordních 415 přihlášek. Přihlášené projekty hodnotilo 12 porot složených z více než 80 odborníků na PR a komunikaci, marketing, grafiku a expertů dalších přidružených disciplín.

Odborné poroty udělily celkem tři prestižní ocenění Grand Prix. Vedle tradiční Osobnosti roku PR šlo v letošním ročníku poprvé také o Talent a Nejlepší agenturu roku. 

Nejlepší agenturou je Fleishman Hillard, jejíž tým se v letošním ročníku soutěže podílel na projektech, které byly oceněny celkem v osmi kategoriích.

Bohuslav Bohuněk. Foto: Radana Čechová

Bohuslav Bohuněk. Foto: Radana Čechová

Cenu Osobnost PR převzal Bohuslav Bohuněk, a to za publikaci knihy PRciny. „Bohuslav Bohuněk se přes 20 let pohybuje v médiích píšících o marketingové komunikaci. Jeho jméno je spojené s tituly Strategie, Marketing & Media, Trend Marketing, MarketingSalesMedia nebo Týden. Ve skupině P.R.ciny na síti LinkedIn, kterou před šesti lety založil, poukazuje na nešvary v našem oboru. Rostoucí popularita skupiny inspirovala autora k vydání stejnojmenné knihy, která je vynikající ukázkou toho, čemu se v komunikaci vyvarovat,“ uvedl Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu.

Jako talent PR byl oceněn Štěpán Soukeník

Jako talent PR byl oceněn Štěpán Soukeník

Letošním Talentem Zlatého středníku se stal Štěpán Soukeník, kterého porota ocenila za jeho kariérní úspěch na pozici politics & government outreach manager pro region střední a východní Evropy ve varšavské regionální centrále amerického technologického gigantu Facebook.

David Koláček, moderátor a produkční galavečera Zlatý středník

David Koláček, moderátor a produkční galavečera Zlatý středník

Jitka Němečková (Plzeňský Prazdroj) předává ocenění v kategorii Elektronický časopis a blog výhercům z Boomerang Communication za projekt LMC magazín

Jitka Němečková (Plzeňský Prazdroj) předává ocenění v kategorii Elektronický časopis a blog výhercům z Boomerang Communication za projekt LMC magazín

Finalisté kategorie Krizová komunikace a komunikace změny

Finalisté kategorie Krizová komunikace a komunikace změny

Agentura Donath Business & Media získala 2. místo v kategorii Finanční služby za Vlogy šéfa Slovenskej sporiteľne Petra Krutila

Agentura Donath Business & Media získala 2. místo v kategorii Finanční služby za Vlogy šéfa Slovenskej sporiteľne Petra Krutila