Osmnáctý ročník soutěže oceňující nejlepší PR a komunikační projekty zná své vítěze. Během slavnostního vyhlášení v Empire Hall Slovanského domu v Praze si ti nejlepší převzali celkem 96 ocenění. Poprvé se zúčastnili i přihlašovatelé ze Slovenska, kteří se na vítězných pozicích umístili celkem osmnáctkrát.
Nejvíc ocenění si odnesly společnosti Plzeňský Prazdroj, O2 Czech Republic a Škoda Auto. Ve Zlatém středníku se letos sešlo rekordních 415 přihlášek. Přihlášené projekty hodnotilo 12 porot složených z více než 80 odborníků na PR a komunikaci, marketing, grafiku a expertů dalších přidružených disciplín.
Přečtěte si kompletní výsledky Zlatého středníku
Odborné poroty udělily celkem tři prestižní ocenění Grand Prix. Vedle tradiční Osobnosti roku PR šlo v letošním ročníku poprvé také o Talent a Nejlepší agenturu roku.
Nejlepší agenturou je Fleishman Hillard, jejíž tým se v letošním ročníku soutěže podílel na projektech, které byly oceněny celkem v osmi kategoriích.
Cenu Osobnost PR převzal Bohuslav Bohuněk, a to za publikaci knihy PRciny. „Bohuslav Bohuněk se přes 20 let pohybuje v médiích píšících o marketingové komunikaci. Jeho jméno je spojené s tituly Strategie, Marketing & Media, Trend Marketing, MarketingSalesMedia nebo Týden. Ve skupině P.R.ciny na síti LinkedIn, kterou před šesti lety založil, poukazuje na nešvary v našem oboru. Rostoucí popularita skupiny inspirovala autora k vydání stejnojmenné knihy, která je vynikající ukázkou toho, čemu se v komunikaci vyvarovat,“ uvedl Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu.
Letošním Talentem Zlatého středníku se stal Štěpán Soukeník, kterého porota ocenila za jeho kariérní úspěch na pozici politics & government outreach manager pro region střední a východní Evropy ve varšavské regionální centrále amerického technologického gigantu Facebook.