Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Zlínská Miuza vaří content pro Franz Josef Kaiser

Franz Josef Kaiser jsou prémiové konzervované potraviny

Franz Josef Kaiser jsou prémiové konzervované potraviny

Marketingová agentura Miuza vyhrála tendr zlínské firmy Gaston a díky tomu se nově zabývá potravinami z její produktové řady prémiových konzervovaných potravin Franz Josef Kaiser. U této značky Gaston agentuře svěřil tvorbu kompletního obsahu pro brand building. Cílem spolupráce je zvednout povědomí o kvalitě těchto produktů a představit zákazníkům šíři sortimentu této linie. Franz Josef Kaiser tak získal vlastní webovou prezentaci, jejíž součástí je tematický blog s fotorecepty i videorecepty. Značka rozjela i Facebook a Instagram.