Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Žlůva z ČSOB přichází do Red Media integrovat

Tomáš Žlůva

Tomáš Žlůva

Tomáš Žlůva, dosavadní mediální manažer finanční skupiny ČSOB, nastoupil do digitální mediální agentury Red Media, která je od října součástí sítě Publicis. V novém působišti bude z pozice digital integration managera zastřešovat spolupráci mezi jednotlivými týmy plannerů napříč skupinou a zaměří se také na rozvoj crossmediálního plánování. „Mám ambici rozvíjet strategické koncepty plánování na úrovni více mediatypů, jak jsem se snažil i v ČSOB,“ plánuje Žlůva.

V ČSOB strávil poslední čtyři roky, byl tam zodpovědný za kompletní mediální strategii včetně plánování a nákup reklamního prostoru všech značek skupiny. Předtím měl na starost digitální aktivity vydavatelství Sanoma a vedl digitální oddělení mediální agentury Mindshare. Léta také působil ve výkonném výboru Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR, dnes Sdružení pro internetový rozvoj).