Změnu vizuální identity Betteru dovršil nový web

Třicetičlenný marketingový tým se změnil z výkonnostní na digitálně kreativní agenturu.

Nová vizuální identita agentury Better

Nová vizuální identita agentury Better

Nová vizuální identita agentury Better

Nová vizuální identita agentury Better

Nová vizuální identita agentury Better

Nová vizuální identita agentury Better

Nová vizuální identita agentury Better

Nová vizuální identita agentury Better

Nová vizuální identita agentury Better

Nová vizuální identita agentury Better

Původně brněnská agentura Better, nyní se sídlem v Praze a s pobočkou také v Ostravě, se nově kromě výkonnostního marketingu zaměřuje na budování značek. Jako dovršení proměny na digitálně kreativní agenturu uvedl Better společně s novou vizuální identitou také svůj vylepšený brand a minimalistický web. Za grafickým návrhem stojí designér Petr Štěpánek a art director Betteru Stanislav Apoka Bílek.

„Obsah má být král. Proto je web založený především na kvalitním obsahu a textu. Better totiž má co říct, nepotřebuje korporátní fráze,“ podotkl Štěpánek. „Identita dnešního Betteru kombinuje čistou typografii, která mluví jasnou řečí spolu s ukázkami prací a vždy reaguje s nadsázkou či trefnou hláškou na dané médium, na kterém je aplikována. Tím jasně vyjadřujeme náš postoj k práci, míříme jasně na sdělení, ale kreativně a bez dalšího balastu - s důrazem na efektivitu. Stejně tak kompozičně, kdy se snažíme využít každý prostor a přirozeně ho zaplnit, nebo naopak nechat plynout v něm hlavní sdělení, aby byl dosažen maximální vizuální efekt s minimem výrazových prostředků,“ doplnil art director Bílek.

„Better se posledních pár let intenzivně věnoval tomu, aby vedle jeho klasické výkonnostní části stála kvalitní kreativa. Vybudovali jsme brandové oddělení,“ uvádí Stanislav Pluháček, šéf Betteru, a jako dárek k procesu transformace jsme si nadělili vylepšený brand, který plně odpovídá tomu, kde dnes jsme.“ Kreativní část Betteru má dnes pod palcem art director Bílek a senior brand strategist Monika Pospíšilová. Tým kreativců navrhoval strategie značek a komunikační kampaně pro Mapei, Rosalgin, Dům barev či Hudy. Celkově agenturní tým čítá 31 lidí.