Společnost O2 od září upravuje organizační strukturu svého marketingového oddělení. Slučuje oddělení online a marketingové komunikace. Nově vzniklé oddělení bude řídit současný ředitel online Jiří Caudr.
Ondřej Křivka, který doposud působil na pozici ředitele marketingové komunikace, ze společnosti O2 po dohodě odchází. Bude se věnovat vlastním projektům v oblasti PR a audiovizuální tvorby. Do společnosti přišel v červenci 2014, kdy nahradil Pavla Jankovského. Předtím byl marketingovým ředitelem televize Nova.
„Marketingové kampaně, které jsme v posledních měsících realizovali, nás utvrzují v tom, že vliv online začíná v naší komunikaci hrát čím dál důležitější roli. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli obě oddělení propojit a využít větších synergií, které spojení týmů přinese. Jednoznačně tím ukazujeme, že oblast digitálu je pro nás klíčová pro další rozvoj,“ říká Jiří Caudr.