Značka Actimel z koncernu Danone rozšířila spolupráci s agenturní skupinou Konektor. Kromě aktivit na sociálních sítích a v oblasti influencerů pro něj skupina nově obstará i klasické PR. Agentury od nového roku pracují na integrovaných kampaních nejen pro český trh. „Věřím, že se nám společně bude dařit komunikaci vést přirozeným způsobem a zároveň lidem předávat relevantní informace z oblasti podpory imunitního systému,“ říká Natália Čížová, brand manažerka Actimelu.
Konektor Place navázal spolupráci se značkou Actimel už loni, kdy pro něj začaly pracovat agentury Hive a Konektor Social. Ten už od července zajišťuje komunikaci na sociálních sítích – Instagramu a Facebooku.
PR.Konektor před dvěma lety vyhrál tendr na komplexní PR služby pro celou potravinářskou skupinu Danone v Česku i na Slovensku. Pro značku Actimel nyní nově zajišťuje jednotnou PR komunikaci zaměřenou především na témata životního stylu a produkty Actimelu, a to i v Maďarsku, kde bude PR aktivity díky dlouholetému členství v Eurocom Worldwide realizovat ve spolupráci s partnerskou agenturou Uniomedia. Cílem komplexní strategie je posílit postavení značky na trhu a ve spolupráci s odborníky a klíčovými opinion leadery upozornit na pozitivní účinky Actimelu na imunitní systém.
„Úzká spolupráce týmů pod jednou střechou nám dává možnost využít synergie mezi jednotlivými kanály a tvořit pro Actimel efektivní integrované kampaně,“ uvedl Rostislav Starý, jeden z partnerů Konektor Place.
Na loňské aktivity navazuje i zmíněná agentura Hive, která pro značku zajišťuje kompletní komunikaci s influencery, jejich výběr a kreativní využití v dílčích kampaních. „Aktivity pro letošní rok jsme navrhli tak, abychom dál budovali pozici Actimelu jako lovebrandu. Jedním ze tří ambasadorů je Nikol Štíbrová. V rámci celoroční komunikace postupně představí a vyvrátí mýty, které se o Actimelu šíří. Na Slovensku pak podobná role připadne Evelyn, která bude ale lidi inspirovat především k tomu, aby svůj imunitní systém podporovali i pomocí pohybu a zdravého životního stylu,“ popsal Patrik Rychlý z Hive.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
