Značka Actimel z koncernu Danone rozšířila spolupráci s agenturní skupinou Konektor. Kromě aktivit na sociálních sítích a v oblasti influencerů pro něj skupina nově obstará i klasické PR. Agentury od nového roku pracují na integrovaných kampaních nejen pro český trh. „Věřím, že se nám společně bude dařit komunikaci vést přirozeným způsobem a zároveň lidem předávat relevantní informace z oblasti podpory imunitního systému,“ říká Natália Čížová, brand manažerka Actimelu.
Konektor Place navázal spolupráci se značkou Actimel už loni, kdy pro něj začaly pracovat agentury Hive a Konektor Social. Ten už od července zajišťuje komunikaci na sociálních sítích – Instagramu a Facebooku.
PR.Konektor před dvěma lety vyhrál tendr na komplexní PR služby pro celou potravinářskou skupinu Danone v Česku i na Slovensku. Pro značku Actimel nyní nově zajišťuje jednotnou PR komunikaci zaměřenou především na témata životního stylu a produkty Actimelu, a to i v Maďarsku, kde bude PR aktivity díky dlouholetému členství v Eurocom Worldwide realizovat ve spolupráci s partnerskou agenturou Uniomedia. Cílem komplexní strategie je posílit postavení značky na trhu a ve spolupráci s odborníky a klíčovými opinion leadery upozornit na pozitivní účinky Actimelu na imunitní systém.
„Úzká spolupráce týmů pod jednou střechou nám dává možnost využít synergie mezi jednotlivými kanály a tvořit pro Actimel efektivní integrované kampaně,“ uvedl Rostislav Starý, jeden z partnerů Konektor Place.
Na loňské aktivity navazuje i zmíněná agentura Hive, která pro značku zajišťuje kompletní komunikaci s influencery, jejich výběr a kreativní využití v dílčích kampaních. „Aktivity pro letošní rok jsme navrhli tak, abychom dál budovali pozici Actimelu jako lovebrandu. Jedním ze tří ambasadorů je Nikol Štíbrová. V rámci celoroční komunikace postupně představí a vyvrátí mýty, které se o Actimelu šíří. Na Slovensku pak podobná role připadne Evelyn, která bude ale lidi inspirovat především k tomu, aby svůj imunitní systém podporovali i pomocí pohybu a zdravého životního stylu,“ popsal Patrik Rychlý z Hive.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
