Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Kampaň Překvapivě Baťa je podle indického vzoru

Taťána a Ondřej Gregor Brzobohatí hrají jako tváře značky Baťa v kampani od Hullabaloo.

Gregor Brzobohatí v kampani značky Baťa. Foto: David Markovič

Gregor Brzobohatí v kampani značky Baťa. Foto: David Markovič

Tradiční značka obuvi Baťa představuje nový koncept kampaně Překvapivě Baťa. Jeho cílem je ukázat zákazníkovi, že u Bati najde širokou škálu obuvi za přijatelné ceny. Kampaní se značka snaží bořit zaběhnuté stereotypy a změnit její vnímání v očích zákazníků. Nový claim propojí všechny komunikační kanály, v nichž se postupně objeví všechny jarní a letní kolekce 2019.

Ve všech televizních spotech a vizuálech nové kampaně se společně objeví v hlavních rolích Taťána a Ondřej Gregor Brzobohatí, kteří se stali novými tvářemi kolekcí. Poprvé v historii značky je ambasadorem manželský pár a stejně tak poprvé se oba zmínění představují ve společné komerční kampani. Televizní spot natočený v prodejně značky provází původní skladba In Your Shoes, kterou složil Gregor Brzobohatý.

Kampaň se od pondělí 4. března bude vysílat v televizi a online. Kreativně je pod ní podepsaná agentura Hullabaloo, která tento příběh adaptovala po vzoru kampaně indické filiálky Bati. Produkci zajistila Up & Up, režíroval Štěpán Vodrážka.