Majitel Seznamu Ivo Lukačovič prohlásil, že jeho online televize Stream.cz dosud byla „obrovská černá díra na peníze“ a teprve teď „se konečně přehoupla z dlouhotrvající, chronické ztrátovosti a začala generovat minimální zisk“. Říká to poté, co Stream.cz opustila dvojice ZáhořKuchynka, jež staví konkurenční projekt pro Mall Group. „Některé formáty čistě internetová televize nemůže uživit,“ tvrdí Lukačovič. Stream.cz s novými šéfy ohlásil novou vlnu seriálů pro mainstream.

Značka Březňák se bude ukazovat v Ulici

Heineken vpravil svou reklamu do dalšího seriálu. Předtím to bylo Ohnivý kuře na Primě.

Postupně od začátku dubna bude v Ulici, „nekonečném“ seriálu televize Nova, vidět jako součást děje značka piva Březňák. Pivovarnická skupina Heineken se tak prostřednictvím product placementu spojuje s dalším populárním televizním dílem – do novinkového seriálu konkurenční Primy Ohnivý kuře nedávno vpravila pivní značku Krušovice.

Reklamní projekt s Novou připravila mediální agentura Starcom Mediavest Group, respektive její divize pro podobné speciály Starlink. Heineken si od toho slibuje, že spojením s letitým seriálem, v němž dlouho vystupují známé herecké tváře, posílí hodnoty značky Březňák – hodnoty „staré školy“, tedy rozvážnost, tradice, poctivost, vztah k domovu, lidský přístup a ruční práce.