Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Značka Březňák se bude ukazovat v Ulici

Heineken vpravil svou reklamu do dalšího seriálu. Předtím to bylo Ohnivý kuře na Primě.

Postupně od začátku dubna bude v Ulici, “nekonečném” seriálu televize Nova, vidět jako součást děje značka piva Březňák. Pivovarnická skupina Heineken se tak prostřednictvím product placementu spojuje s dalším populárním televizním dílem – do novinkového seriálu konkurenční Primy Ohnivý kuře nedávno vpravila pivní značku Krušovice.

Reklamní projekt s Novou připravila mediální agentura Starcom Mediavest Group, respektive její divize pro podobné speciály Starlink. Heineken si od toho slibuje, že spojením s letitým seriálem, v němž dlouho vystupují známé herecké tváře, posílí hodnoty značky Březňák – hodnoty “staré školy”, tedy rozvážnost, tradice, poctivost, vztah k domovu, lidský přístup a ruční práce.