Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Značka Incoma mizí z trhu, fúzuje s GfK

Německá výzkumná agentura po 24 letech pohltila svou místní konkurenci.

Tomáš Drtina. Foto: GfK

Tomáš Drtina. Foto: GfK

K 31. srpnu se završila fúze výzkumných agentur GfK Czech a Incoma GfK. Firma bude dál fungovat pod jedním názvem GfK Czech. GfK i Incoma vystoupily na český výzkumný trh v roce 1991. Spolupracují od roku 2000, kdy německá GfK do Incomy poprvé kapitálově vstoupila. Postupně se spolupráce prohlubovala, firmy sdílely některé aktivity, letos se obě plně propojují.

Dosavadní spolumajitel a ředitel Incomy Tomáš Drtina je od letošního března generálním ředitelem GfK Czech a GfK Slovakia, tedy české a slovenské pobočky GfK.