Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Značka Moser uvádí nové logo od Dynamo Design

Nová vizuální identita značky Moser od Dynamo Design

Nová vizuální identita značky Moser od Dynamo Design

Nová vizuální identita značky Moser od Dynamo Design

Nová vizuální identita značky Moser od Dynamo Design

Nová vizuální identita značky Moser od Dynamo Design

Nová vizuální identita značky Moser od Dynamo Design

Vývoj loga značky Moser

Vývoj loga značky Moser

Karlovarská sklářská značka Moser završila změnu své podoby, započatou v roce 2018, rebrandingem. Logo přetvořil typograf Tomáš Brousil a agentura Dynamo Design. Moser je v sektoru luxusního skla jediný, který vše vyrábí ručně, což se snažila nová identita postihnout. „Redesign se opřel o rozsáhlou studii značky, která vyústila v silnou potřebu ponechat to staré a pro novost hledat vizuální akcent, jež propůjčí sebevědomější a ambicióznější tvář,“ uvádí agentura.

Ta s marketingovým týmem Moseru připravila koncept The art of impossible – motto má vystihovat spojení řemeslného mistrovství a vrcholnou uměleckou inspiraci karlovarských sklářů. Nový positioning Moseru má oslovit konzervativní klientelu značky, zároveň má ale být atraktivní pro mladší zákazníky.

„Za použití nejnovějších technologií pro tvorbu variabilních písem jsme značku připravili v několika extrémních duktech. Dá se tak funkčně a přitom honosně použít v monumentálních velikostech, zároveň ale bez ztráty rozpoznatelnosti v nejmenším mikrotypografickém použití,“ vysvětluje Tomáš Brousil.

Firmu založil před 162 lety Ludwig Moser a jeho syn Leo. Dnes polovinu společnosti vlastní Kateřina Zapletalová s manželem Jiřím, druhou polovinu drží Josef Brož se svou paní Lindou Ruschakovou. „U loga jsme se dost inspirovali v historii. V archivu největšího musea skla na světě, v americkém Corningu, je dvanáct beden z pozůstalosti Leo Mosera, který byl pro novější historii Moseru zásadním mužem. A našli jsme tam mimo jiné i inspiraci pro používání monogramu, písma a tak podobně,“ přibližuje Zapletalová, která se stará i o marketing.