
Česká značka sportovního technického oblečení Silvini se specializuje na cyklistiku, běžecké lyžování a nově nabízí také skialpovou kolekci. Na trhu působí víc než 15 let.
Digitální agentura Pudeto od léta pracuje pro českou značku technického sportovního vybavení Silvini. Má na starosti výkonnostní kampaně na Googlu a Skliku, spravuje zbožové srovnávače a postupně převezme též dohled nad propagací na Facebooku a Instagramu. Zároveň je také kompletním partnerem Silvinu v celém digitálním prostoru.
„Podílíme se rovněž na celkové digitální strategii značky,“ uvedl ke spolupráci zakladatel agentury Pudeto Martin Dlouhý.
„Nechtěli jsme velkou předraženou agenturu, ani několik freelancerů, které bude složité koordinovat. Chtěli jsme dostat veškerý výkonnostní marketing pod jednu střechu, aby vše dávalo smysl. Pro Pudeto jsme se rozhodili na základě několika doporučení,“ oceňuje dosavadní spolupráci managing director Silvini Jiří Polnický.

Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit
