Značka luxusní italské módy Valentino otevřela začátkem března nový dámský butik v Pařížské 18. Prodejna má celkovou plochu 194 metrů čtverečních, otevřela ho firma Luxury Brand Management manželů Michaely a Zdeňka Bakalových. Prodává se v něm jak oblečení, tak doplňky, obuv a vůně. Jedná se o jediný butik značky Valentino v Česku, jeho produkty dosud Luxury Brand Management nabízel ve vedlejší multibrandové prodejně Pařížská 17. Luxury Brand Management také z pozice franšízanta lokálně zajišťuje marketingovou podporu.
Koncept interiéru vytvořil kreativní ředitel značky Valentino Pierpaolo Piccioli společně s britským architektem Davidem Chipperfieldem. Koncept butiku má vytvářet atmosféru paláce. Architektura kombinuje doplňky ze dřeva a mosazi s palazzo dlažbou, kararským mramorem nebo palladianem. Vstupní hala je věnována doplňkům vystaveným na konstrukci z mosazi a dřeva. Dlažba a obložení mají motiv palazzo. Navazující část butiku je kombinací dlažby palladiánského mramoru a terazzo obkladu a je věnována nabídce ready-to-wear v přízemí a obuvi ve sníženém přízemí.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
