Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Značka Valentino dostala monobrandový butik v Pařížské 18

Butik značky Valentino v Pařížské 18

Butik značky Valentino v Pařížské 18

Nabídky značky Valentino v Pařížské

Nabídky značky Valentino v Pařížské

Nabídky značky Valentino v Pařížské

Nabídky značky Valentino v Pařížské

Nabídky značky Valentino v Pařížské

Nabídky značky Valentino v Pařížské

Nabídky značky Valentino v Pařížské

Nabídky značky Valentino v Pařížské

Značka luxusní italské módy Valentino otevřela začátkem března nový dámský butik v Pařížské 18. Prodejna má celkovou plochu 194 metrů čtverečních, otevřela ho firma Luxury Brand Management manželů Michaely a Zdeňka Bakalových. Prodává se v něm jak oblečení, tak doplňky, obuv a vůně. Jedná se o jediný butik značky Valentino v Česku, jeho produkty dosud Luxury Brand Management nabízel ve vedlejší multibrandové prodejně Pařížská 17. Luxury Brand Management také z pozice franšízanta lokálně zajišťuje marketingovou podporu.

Koncept interiéru vytvořil kreativní ředitel značky Valentino Pierpaolo Piccioli společně s britským architektem Davidem Chipperfieldem. Koncept butiku má vytvářet atmosféru paláce. Architektura kombinuje doplňky ze dřeva a mosazi s palazzo dlažbou, kararským mramorem nebo palladianem. Vstupní hala je věnována doplňkům vystaveným na konstrukci z mosazi a dřeva. Dlažba a obložení mají motiv palazzo. Navazující část butiku je kombinací dlažby palladiánského mramoru a terazzo obkladu a je věnována nabídce ready-to-wear v přízemí a obuvi ve sníženém přízemí.