Značku kávy Sofee přebírá spolumajitel PPC Bee

Pavel Vachek nyní buduje obchodní a marketingovou strategii a rozjezd distribuční sítě.

Káva Sofee je dál k dostání mimo jiné v síti Ambiente

Káva Sofee je dál k dostání mimo jiné v síti Ambiente

Kávová značka Sofee and the Gang mění majoritního vlastníka. Před třemi lety ji na trh uvedla firma Funlab ve spolupráci se sítí restaurací Ambiente Tomáše Karpíška, teď ji přebírá Pavel Vachek, menšinový spolumajitel marketingové digitální firmy PPC Bee. Ten ve FunLabu navýšil svůj podíl na 60 %, Karpíškovi přitom stále zůstává 5 %. Manažerskou posilou týmu je nově Hana Habermannová, šéfka PPC Bee. Cílem nového vlastníka a manažerky je pomoci nastartovat expanzi.

Zastudena macerovaná káva může podle Vachka díky přírodnímu složení bez přidaného cukru, barviv a chemie konkurovat tradičním energetickým nápojům. „Nebolí po ní žaludek a nepřekyseluje. Myslíme si, že přesně něco takového na trhu chybí,“ míní Pavel Vachek. Ten nyní buduje obchodní a marketingovou strategii a rozjezd distribuční sítě. Kávu Sofee uzavřenou v lahvičce lze pít samotnou jako espresso, s teplou vodou jako filtrovanou kávu, s mlékem jako cappuccino nebo třeba s tonikem jako letní drink.

Lahvička s 50 mililitry nápoje obsahuje stejné množství kofeinu jako dvě espressa. Každý shot Sofee, která se vyrábí na pražské Letné, vzniká z 10 gramů výběrové kávy. Následně se mele na požadovanou hrubost a čerstvě namletá se dává do nerezových tanků, kde se maceruje ve studené filtrované vodě bez přístupu vzduchu. Poté projde systémem několikanásobné filtrace, díky které si zachovává stabilitu po dobu tří měsíců, pokud je zavřená v lahvičce a v lednici.

Káva Sofee se prodává v plastových lahvičkách s ilustrací Martina Lacka a designem od Studia Najbrt. K dostání je v síti Ambiente (restaurace Eska, cukrárna Myšák nebo řeznictví Naše maso), v pražské kavárně Osada nebo v brněnském Nija’s Poke‘ Baru. Lze ji objednávát na jejím webu, na iDrinks.cz nebo při nákupu v online supermarketu Rohlik.cz.