Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Značky Jawa, Favorit, Vinea či Pedro by se měly vrátit na výsluní, míní čeští marketéři

Majitel značky Favorit vyhlásil návrat ke kdysi velké slávě jízdních kol

Majitel značky Favorit vyhlásil návrat ke kdysi velké slávě jízdních kol. Repro: blog.favorit.cz

Motocykly Jawa, jízdní kola Favorit, žvýkačky Pedro či limonáda Vinea jsou značky, které by si zasloužily být opět tak úspěšné jako za doby své největší slávy v předchozích dekádách. Myslí si to marketéři, které oslovila agentura Ogilvy & Mather v rámci studie tradičních českých značek. Nejvyšší tržní hodnotu má podle více než tří set oslovených Škoda Auto, její hodnotu odhadují na 20 miliard Kč. Nejlépe přitom umí využít potenciál českého původu značky limonád Kofola a piva Pilsner Urquell.