
Wendy Clark, šéfka Dentsu International, a Fred Levron, šéf Dentsu Creative
Síť komunikačních agentur Dentsu sjednocuje značky svých kreativních agentur pod jednu novou, a to Dentsu Creative. V Česku se tato změna týká značek Dentsu McGarryBowen, Isobar a Spectra, které budou vystupovat už jen jako Dentsu Creative Czech Republic. Tuzemskou kreativní linku bude řídit Radim Kameník.
„Vytvoření nové globální kreativní sítě je součástí strategie, jejímž cílem je zjednodušit spolupráci s klienty a vnést kreativitu do všeho, co společnost Dentsu dělá, inovativním způsobem. Ústředním prvkem nového brandu je myšlenka modern creativity. Její podstata tkví v tom, že kreativní řešení jsou středobodem všeho a přináší nápady, které podněcováním k debatě a vlivem na společnost tvoří budoucnost,“ uvádí Dentsu.
Kreativní divizi mezinárodní odnože japonské agentury Dentsu vede Fred Levron, který nastoupil loni v listopadu na pozici global chief creative officer. Dentsu Creative sdružuje 9.000 kreativců na 46 trzích, spolupracovat budou s dalšími 37.000 pracovníků Dentsu International zaměřených na plánování médií a zákaznickou zkušenost.
Dentsu v Česku také letos zruší po 13 letech jejího fungování značku digitální mediální agentury Adexpres, ta změní název na iProspect. Dentsu také po sjednocených týmech strategie, PR a nového byznysu nedávno vytvořila nové oddělení pro takzvaný unit process development, které bude rovněž fungovat napříč celou skupinou. Transformace celé globální agenturní sítě probíhá poslední dva roky.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí
