Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Značky okruhů rozhlasu nově: Radiožurnál, Dvojka, Vltava, Plus, regiony

S uvedením nového loga Českého rozhlasu se vyřešila otázka názvosloví stanic veřejnoprávního rádia. Rozhlas ustoupil od číslování, pouze v případě druhého okruhu Praha začal už před časem používat název Dvojka, ale jen slovně. Vlajkovou lodí zůstává Radiožurnál, vedle rodinné Dvojky pak kulturní Vltava, nová stanice mluveného slova Plus a regiony.

Nová loga Českého rozhlasu

Nová loga Českého rozhlasu

To jsou analogově vysílající okruhy. Mezi speciální stanice pak rozhlas řadí Radio Wave pro mladé, samohrajku vážné hudby D-dur a dosud jen internetové streamy Rádio Junior pro děti a Jazz, se začátkem března převedené do digitálního vysílání.

Každý okruh, respektive stanice také dostaly vlastní barvy. Základní barva instituce je tmavě modrá, Radiožurnál má nejvýraznější červenou, třeba nová stanice mluveného slova Český rozhlas Plus oranžovou. Rozhlas přitom bude používat písmo AG Book Pro.

Logo Radiožurnálu

Logo Radiožurnálu

Logo Dvojky

Logo Dvojky

Logo Českého rozhlasu Plus, nové stanice mluveného slova

Logo Českého rozhlasu Plus, nové stanice mluveného slova

Logo Českého rozhlasu Region

Logo Českého rozhlasu Region