Na vysokoškoláky a absolventy cílí 3. ročník akce Nakafe, jež proběhne 25. dubna v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Šestnáct členů Asociace komunikačních agentur (AKA) otevře brány zájemcům v rámci akce, již loni navštívilo 500 zájemců o práci v komunikaci. Vstup je grátis, lze přijít od 17 či od 19 hodin. „Počet návštěvníků z loňska překonáme,“ předpokládá Marek Hlavica, výkonný šéf AKA.

Zonky místo McShakespeare sáhlo po Adisonu

Tisková mluvčí Zonky Michaela Brodecká a Hana Křenková z Adisonu

Tisková mluvčí Zonky Michaela Brodecká a Hana Křenková z Adisonu

Služba Zonky, která zprostředkovává půjčky mezi lidmi, si ve výběrovém řízení vybrala PR agenturu Adison. Cílem komunikace je vyprofilovat Zonky jako levnější a rychlejší alternativu ke každé bankovní půjčce, za kterou se lidé nemusí stydět a budou o ní mluvit. Dřív Zonky spolupracovalo s McShakespeare.

„Na PR potřebujeme partnera, který s námi bude držet krok a povede svěží a neotřelou komunikaci plnou zajímavých nápadů,“ uvedla k výběru nové agentury tisková mluvčí Zonky Michaela Brodecká. Management zakázky a komunikaci s novináři bude mít v agentuře na starosti Veronika Nováčková, která se zaměřuje hlavně na komunikaci s lifestylovými a zpravodajskými médii. O supervizi a seniorní konzultace se postará Hana Křenková.

„Komunikace směrem k novinářům bude postavena na třech pilířích – edukaci o benefitech služby a komunitním přístupu, korporátní komunikaci a produktových novinkách. Hlavním cílem je posunout Zonky blíže k široké veřejnosti, aby ji vnímala jako přirozenou a snadnou alternativu k bankovním i nebankovním půjčkám,“ upřesnila ředitelka Adisonu Alžběta Fridrichová.