Zoran Boškovič jde z Triadu do Saatchi & Saatchi

Po pěti letech v Triadu přebírá jeden ze dvou account týmů agentury ze skupiny Publicis.

Zoran Boškovič

Zoran Boškovič

Novým account directorem kreativní agentury Saatchi & Saatchi se stal Zoran Boškovič. V agentuře, která je součástí komunikační skupiny Publicis Groupe, vede jeden ze dvou accountských týmů. Na starost má klientský servis pro značky Mondelez, Savencia, Garnier nebo Visa. 

Posledních pět let pracoval Boškovič pro pražský Triad. Jako account manager a následně account director & teamleader se podílel na kampaních pro pivovar Gambrinus, prodejce nábytku Ikea, drogerii Teta nebo Livesport. Stál také za první lokální nadlinkovou kampaní pro Wolt.

Kromě práce v marketingu je Zoran už dva roky také redaktorem slovenského Denníku N, věnuje se sportovní tematice. Píše především o zahraničních fotbalových ligách a loni například reportoval o průběhu Tour de France. „Sportovní reportáže píšu ve volném čase nebo po večerech, takže se mi to s prací v agentuře daří perfektně skloubit,“ říká.

Sdílejte