Program i obsazení naší konference Móda v Česku jsou finální. Začínáme v úterý v 9.30 v Aureole.

Zpěvačka Lenny se spojila se značkou Baťa

Vizuál vzešlý z marketingového spojení Lenny a Bati

Vizuál vzešlý z marketingového spojení Lenny a Bati

Novou tváří obuvnické značky Baťa se stala zpěvačka Lenny, vlastním jménem Lenka Filipová. Marketingové spojenectví obě strany oznámily koncem dubna na Baťa Fashion Weekendu v italském Miláně. Značka po zpěvačce sáhla kvůli tématu ženské sebedůvěry, které se prolíná její tvorbou, naposledy třeba písní Enemy. Hlavní message Bati Comfortable With It (česky Jsem svá & jsem s tím v pohodě) je přímou součástí písně. Videoklip obsahuje product placement v podobě obuvi značky Baťa. V obchodech se navíc využívá rozšířená verze s dalšími záběry produktů. Lenny je i tváří vizuálů a bude produkty prezentovat na akcích Bati. Z písně vznikl také krátký jingle, který bude Baťa používat ve svých kampaních a v místech prodeje.

Spolupráci, jehož součástí je česká a německá pobočka hudebního vydavatelství Universal Music, zastřešuje kreativní jednotka Renegadz agentury McCann Prague, která má na starosti globální komunikaci Bati. Lenny tak bude vidět i v Asii či v Latinské Americe. „Jednali jsme skrze mezinárodní hudební vydavatelství s několika mladými talenty v zahraničí, převážně ve Velké Británii. Tomu, že jsme se nakonec domluvili s Lenny, hodně pomohl její úspěch v Itálii, která je jedním z klíčových trhů Bati. Je to poprvé, co je česká osobnost celosvětovým ambasadorem Bati. Šťastnou shodou okolností se tak navíc děje při příležitosti sta let vzniku naší republiky,“ komentuje spolupráci Antonín Milata, šéf divize Renegadz. Ta zajišťuje kreativu i produkci, spolupráci za agenturu zajišťují Milata a Joey Ali Tehranian, projekt accountsky za McCann Prague vede Laura Havlová.