Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Zpěvačka Peláková předvádí makeup Dermacolu

Ve spotu od režiséra F. A. Brabce se objevuje rovněž majitel značky Vladimír Komár s chotí.

Kristína Peláková v kampani značky Dermacol

Kristína Peláková v kampani značky Dermacol

Český výrobce kosmetických přípravků Dermacol přichází s novým reklamním spotem. Jeho tváří je slovenská zpěvačka Kristína Peláková, známá skladbami jako Horehronie, Pri oltari nebo Ta ne, která nasbírala na YouTube přes 33 milionů zhlédnutí. Ve spotu hrají prim tři výrobky dekorativní kosmetiky - podkladová báze Satin Base, celodenní makepu 24h Control a fixační pudr. Nová reklama se v Česku a na Slovensku objeví v televizi 1. února (v Česku na stanicích skupiny Prima, na Slovensku na TV Joj), kdy bude kampaň spuštěna i na internetu a sociálních sítích.

Spot na celodenní makeup, který zachycuje v třiceti vteřinách jeden zpěvaččin den, režíroval filmový kameraman a režisér F. A. Brabec. Ve spotu jsou vidět také majitel Dermacolu Vladimír Komár a jeho choť Věra, která je ředitelkou strategie značky (a ke spotu také společně s Helenou Plívovou napsala scénář). Spolu s nimi účinkují v reklamě další klíčové osoby z vedení rodinné československé firmy. Obsazením Pelákové cílí značka přes internet na mladé. „Proto jsme Kristínu – v bulváru neviditelnou, ve virtuálním světě ale velmi populární celebritu – vybrali,“ říká Věra Komárová. „Pokud jde o náš vůbec nejznámější krycí Make-up Cover, právě díky youtuberům se nám nesmírně posílila uživatelská skupina zákaznic ve věku 20 až 24 let. Jde o dívky, které se hodně líčí, kosmetiku aktivně používají a naše výrobky právě tímhle způsobem objevily.“

Vladimír Komár v kampani značky Dermacol

Vladimír Komár v kampani značky Dermacol

Kristína Peláková v kampani značky Dermacol

Kristína Peláková v kampani značky Dermacol

Kristína Peláková a Vladimír Komár v kampani značky Dermacol

Kristína Peláková a Vladimír Komár v kampani značky Dermacol

„Vlivní zahraniční youtubeři žádají desítky tisíc dolarů už jen za to, že zaslané kosmetické produkty vůbec vezmou do ruky a otestují je. My jsme na to ale šli jinak a pravidelnou spolupráci navázali tím, že jsme je začali zvát do Prahy. A oni z toho natočili nádherná videa, o Praze i o naší kosmetice, která zaznamenala miliony zhlédnutí,“ pochvaluje si ředitelka strategie Komárová. Peláková bude mít brzy v rádiích s českým hercem a zpěvákem Davidem Gránským, který je tváří Dermacolu pro muže.

Nová reklama s Pelákovou doplňuje v kampani svátečně laděný spot z konce loňska, připomínající více než padesátiletou tradici značky Dermacol. Spot s mottem Vaše krásná pleť je naším posláním se točil s Olgou Knoblochovou, zakladatelkou značky Dermacol, modelkou Ivou Kubelkovou, zpěvačkou Pelákovou, českou Miss Earth 2015 Karolínou Mališovou a se třemi dcerami Věry Komárové, jeho režii měl opět F. A. Brabec.