Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Zuno spouští nový content marketing

Banka přichází s blogem a projektem pro fandy běhání.

Internetová banka Zuno spouští nové content-marketingové projekty pro rok 2015. Jedním z nich je ZunoRun, který tvoří šest profesionálních tréninků s běžeckými osobnostmi. Druhým je internetový magazín Více barev. Obojí má na starosti nový PR manažer Zuna pro Česko a Slovensko Vladimír Michna.

Prvním z nových projektů je blog.

Prvním z nových projektů je blog

V případě magazínu jde o nový formát blogu, který vzniká spoluprací interního marketingového týmu se čtveřicí inspirativních projektů. Magazín má podle banky ukázat, že život ani bankovnictví se nemusí vést podle klasického scénáře. Mezi autory článků jsou například tvůrkyně internetového magazínu o módě Check Czech Fashion nebo uznávaný běžecký trenér Miloš Škorpil, který se svou manželkou Danou vede Běžeckou školu.

Logo projektu ZunoRun

Logo projektu ZunoRun

Projekt ZunoRun je postaven na příbězích jednotlivých běžců, které jsou k vidění na portálu ZunoRun.cz. V rámci projektu je stěžejních šest akcí, konkrétně šest profesionálních tréningů s běžeckými osobnostmi. Těchto akcí se má zúčastnit asi tisícovka běžců, kteří se od 2. března mohou registrovat. Běžecký tréning pro ZunoRun povede například nizozemský sprinter Jerrel Feller či trenér Miloš Škorpil.

Na ZunoRun.cz budou k vidění videa a fotky z běhů z produkce agentur 4elements a Ponyhouse, dále také instruktáže, běžecké rady a blogy běžců. S projektem souvisí i dlouhodobá mediální kampaň na webech, televizi, rádiích, Facebooku a Twitteru. Claim zní Běž si za svým.