Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Zvědaví, zda zabere Zetko?

Zapomeňte. Záměr zajímavý. Zhotovení zjevně zaostává. Zatuchlá zhovadilost ze zatáhlé zábavy…

Zapomeňte. Záměr zajímavý. Zhotovení zjevně zaostává. Zatuchlá zhovadilost ze zatáhlé zábavy… atd.

Zero.

Tečka. Dál už mě to nebaví… A koho by to taky bavilo? Možná mladé lidi, pro které je to určené a kteří, jistě jako o závod, zmanipulovaně zaměňují závěry za zištným záměrem zakoupit zásoby Zetka.

Kdo neviděl, nepochopí. I v tomto případě tak nadále rozhodne o bytí a nebytí produktu jeho kvalita. Nikoli kvalita reklamy.

Že se to dá dělat i jinak, je zřejmé:

Skittles tedy umí i zábavná interaktivní videa! Nejenom televizní reklamy…

Zde je ovšem jedna, která opět nemá chybu:

Rychle se vraťme ke zdařilým interaktivním počinům. Ten s Tipp-Exem patří již ke klasice.

I u nás vznikla v poslední době podobná interaktivní záležitost, neskrývající inspiraci v současném trendu internetových videí s volitelnými konci. Propaguje reklamní festival PIAF.

Škoda, že postrádá onu lehkost, kterou nepostrádají výše uvedené ukázky. Co do řemesla a technického provedení stránek je to čistá práce. Ale je to bohužel trochu zdlouhavé a chladné. Brutalita je jen na efekt a její šokující potenciál velmi rychle pomine. Škoda. Vidím spoustu pilné práce, které schází trochu nadhledu…

Mimochodem – nadhled jsem se snažil do své vlastní verze vnést i já a tak první slovo (bad idea), které mne napadlo vyplnit, bylo PIAF. Fungovalo to náramně a určitě by to mělo i virální potenciál mezi lidmi, kteří festivalu buď nevěří, nebo nefandí. (Pozor! To já rozhodně nejsem. Já jsem jen realista se sklonem k cynismu a přeji každému jen to, co si zaslouží. Nic víc, nic míň).

Asi jsem nebyl sám. Dnes, když jsem si na to vzpomněl, už toto slovo nefunguje. Je cenzurováno. Neutrální image festivalu je zachráněna. A tak to má být.

Možná se ale bereme moc vážně…