Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Žyla v Graylingu přebírá tým po Marešové

Noah Žyla

Noah Žyla

Agentura Grayling má nového seniorní PR konzultanta, v září se jím stal Noah Žyla, na nové pozici zodpovídá za práci týmu, který se specializuje na klienty z oblasti financí, IT nebo průmyslu. Post dříve zastávala Jana Marešová (rozená Pečenková), která byla povýšena na ředitelku PR. Tým, v jehož čele je nově Žyla, pracuje i pro lokální, ale hlavně pro nadnárodní klientelu. Žyla se 15 let pohybuje v prostředí velkých korporací, pracoval hlavně ve finančním sektoru nadnárodních finančích skupin, staral se o interní i externí komunikaci, reputační management a věnoval se rovněž projektům společenské odpovědnosti v Česku i na Slovensku. Do Grayling přišel z Axy, kde působil jako ředitel PR a interní komunikace pro Česko a Slovensko.